Lugemissoovitus: Socialnomics


Eelmises postituses sai juba üks uue aasta lubadus antud. Kohe tuleb veel üks. Kuid enne, kui ma jõuan selle postituse poindini, teen väikese sissejuhatuse.

Viimasel ajal on töö asjadega olnud nii kiire, et raamatute lugemiseks pole aega üldse jäänud. Luban, et sel aastal võtan ennast kokku ja planeerin oma aega sedasi, et jõuan läbi lugeda vähemalt 2 raamatut kuus. Tundub ambitsioonikas, aga samas täietsi teostatav. Asi on seda enam aktuaalne, et 2010 on ametlikult välja kuulutatud Lugemisaastaks.

Nüüd lõpuks poinsit. Võtsin ette ühe asjalikku raamatu. Tegelikult ma alustasin selle lugemist juba mõni kuu tagasi, kuid siis tulid muud asjad vahele. Raamat, millest räägin on Erik Qualman’i Socialnomics.

Iseenesest, ma olen täiesti nõus väitega, et sotsiaalse meedia teooria peaks levima läbi sotsiaalse meedia (ehk siis eelkõige läbi turundusguru’de blogide). Kuid antud raamatut soovitan siiski lugeda, eriti neile, kellel puudub täpne arusaam, mis asi see sotsiaalne meedia on ja kuidas seda oma (äri)huvides kasutada. Ka kogenumad tegijad leiavad seal kindlasti mõnda huvitavat mõttetera.

Kahjuks ei ole see raamat Eesti raamatupoodides saadaval. Kuid internet on kõikvõimas ning tegelikult leiab häid ideid ja inspiratsiooni ja Erik Qualmani blogist, link millele on toodud eelpool. 🙂

Lisa oma kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s