Hingega turundus

Mittetulundusühingu ja sotsiaalse ettevõtte tegevuse edu sõltub suurel määral sellest, kui nähtav ta on välismaailmale. Kuna nende organisatsioonide tegevuse iseloom erineb samas märkimisväärselt tavapärase ettevõtte omast, siis on “hingega turundusel” omad eripärad. Peale selle peab selline organisatsioon arvestama tihti ka turunduseelarve piirangutega.

“Hingega turundus” on just nimelt kodanikuühendustele ja sotsiaalsetele ettevõtetele suunatud praktilise turunduse koolitus. Koolitusel tutvustatakse toimivaid turundusvõtteid, mis on jõu- ja taskukohased igaleühele, ning toimivad hästi eelkõige ühiskondlikult kasuliku tegevuse nähtavuse suurendamisel.

Koolituse raames käsitleme põjalikult efektiivseid ja kättesaadavaid e-turunduse kanaleid ja viimase aja turunduse trendikamat suunda sisuturundust.

Praeguseks on seda koolitust läbinud üle 100 erineva organisatsiooni esindaja.

Mida arvasid koolitusest seda läbinud osalejad?

“Kahepäevane turunduskoolitus andis väga asjalikud teadmised, mida oma töös kindlasti kasutada saan. Näiteks mõtlen enne olulise sõnumi koostamist ja edastamist hoolega läbi, kellele sõnum on suunatud, milliseid kanaleid edastamiseks kasutan, kas sõnumi juhtlõigus on kirjeldatud kõige olulisem. Samuti sain koolituselt asjalikke soovitusi e-turunduskanalite ning nende kasutusvõimaluste kohta.”

Margit Lukka
Võrumaa Arenguagentuur

“Osalesin Võrus eelmisel sügisel Jana turunduskoolitusel ning need kaks päeva olid toredalt praktilised ja andsid mitmeid häid näpunäiteid oma organisatsiooni teenuste paremaks turundamiseks.”

Helle Kivi
MTÜ Võluvõru

Koolitust on võimalik tellida lühi- (8 akadeemilist tundi) või täisformaadis (16 akadeemilist tundi).
 Koolituse keeleks saab valida eesti, inglise või vene keele.

Soovid turunduskoolitust oma organisatsioonile?

Küsi pakkumist