Teenusedisain


Teenusedisain on süsteemne lähenemine teenuste loomisele. See keskendub nii strateegilisele vaatele – avastades kliendi tegelikke vajadusi ja otsides optimaalseid viise kuidas pakkuda suurimat väärust, kui ka interaktsiooni detailidele – otsides viisi, kuidas pakkuda kliendile positiivset elamust.

Tulemuseks on teenused mis on kasulikumad, kasutatavamad ja ka kasumlikumad.

Teenusedisain on see mida vajad, kui soovid

  • luua täiesti uut teenust või uuendada olemasolevat
  • tõsta klientide rahulolu ja muuta nad oma ettevõtte fännideks;
  • muuta teenuse pakkumisega seotud „tagatoa“ protsessid efektiivsemaks.

Kellele mõeldud?

  • Ettevõtte tegevjuhtkond;
  • äriarendus;
  • tooteomanikud;
  • teenindusjuhid.

Pole lõpuni kindel?

RÄÄGIME!