Töötaja kogemus


Konkurents talentide pärast ei ole kunagi varem olnud nii terav. Talendi kaasamine on muutunud parajaks väljakutseks, selle säilitamine on aga veel keerulisem. Tänu tehnoloogiaettevõtetele ja start-upidele on omatöötaja kogemuse standart tõusnud väga kõrgele.

Tänane töötaja ei ole nõudlik ainult tasustamise vastu, talle on äärmiselt olulised ka tööandja poolt kujundatud töötaja kogemus.

Töötaja kogemuse disain on vajalik, kui soovid

  • kaasata parimat talenti;
  • suurendada töötaja rahulolu ja lojaalsust;
  • luua olukorda, kus töötajad on kaasatud ja panustavad maksimaalselt;
  • et Sinu töötajad oleksid innustatud tööandja brändi saadikud.

Kellele mõeldud?

  • Tegevjuhtkond;
  • personalijuhid;
  • personalispetsialistid.

Pole lõpuni kindel?

RÄÄGIME!